Selecteer een pagina

Rapportages

& optimaliseren

Wij bieden oplossingen

Meer omzet door
online strategieën

  • Bewezen strategieën om leads te bereiken
  • Campagnes die zich aanpassen aan behoeftes
  • Meer warme salesleads voor opvolging

Bereiken en overtuigen
van doelgroepen

  • Rapportages over websitebezoekers
  • Content gericht om uw doelgroepen te overtuigen
  • Adverteren gericht op uw doelgroep

Verbeteren van
online presence

  • Mooie websites ontwikkelen & verbeteren
  • Social media profielen
  • Mooie grafische advertenties ontwikkelen

Online marketing rapportage

Meten is weten! Wij maken alles meetbaar.

Wij leveren rapportages met alle resultaten van alle marketing investeringen. Zodat u verstandige beslissingen kunt nemen gebaseerd op cijfers. U krijgt inzichtelijk wat u moet investeren om meer leads te krijgen.

Herken de bedrijven die uw website bezoeken

Wij hebben de tools om u inzicht te geven welke bedrijven uw website bezoeken. U krijgt de bedrijvenlijst, maar ook de NAW gegevens, Linkedin profielen van functionarissen, inzicht in behoeftes (welke producten/diensten/oplossingen) en u kunt content per branche aanpassen.

Zelfs als er geen formulier is ingevuld weet u welk bedrijf uw website heeft bezocht.

Visitortracking

Wij registeren het gedrag van bezoekers en met deze informatie kunnen we online marketing campagnes en de website structuur optimaliseren.

Het doel is om de doelgroep te bereiken de met de juiste content voor optimale overtuiging. Zodat u met dezelfde investering meer resultaat behaald.

Website recording

Wij kunnen opnames maken van echte website bezoekers. U krijgt inzicht in hoe de bezoeker door de website heen gaat, hoe de pagina wordt gelezen en welke knoppen er worden gebruikt. Dit is als een video te zien per bezoek van de website.

Call tracking

Wij zetten calltracking in voor de complete meetbaarheid van alle online marketing activiteiten. Zo wordt er gerapporteerd welke inkomende gesprekken via een online marketing activiteit tot stand is gekomen.

Ook worden gesprekken opgenomen om te bepalen of het gesprek een lead oplevert of om sales gesprekken te evalueren en te verbeteren.